mandag 17. desember 2012

Fin helg

Da var helga over. For min del har den blitt tilbragt mest på sofaen hos mormor og morfar. Jeg ble nylig operert, og nyter godene som pasient. Som alltid hos mormor og morfar er det blitt mye god mat og godt selskap. Jeg har også fått kopi av to fantastiske strikkeoppskrifter, som jeg egentlig vil prøve ut med en gang. Men først må jeg nok bli ferdig med julegaven jeg sitter med nå.

Den ene oppskriften var til Russesokker, og den andre var til votter med fingerløyse.

Det er alltid gøy med nye prosjekter. 
Jeg var også på kirkekonsert med Ålesund Ungdomsmusikkorps i kveld. En veldig stemningsfull konsert. Skulle selvfølgelig gjerne spilt selv, men det får vente til julaften. Da skal jeg spille med Åse Skolekorps i Spjelkavik kirke under julegudstjenesten. Det blir godt å spille med mitt gamle skolekorps igjen. Kanskje jeg skal prøve meg på noe annet enn trompet denne gang? Vi får se :-)



(Bilde hentet fra denne bloggen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar